سرویس ورزشی یزدفردا "مهدی جاور:برگی زر سر مربی فوتبال تربیت یزد در پایان بازی تیمش در مقابل نفت مسجد سلیمان گفت:همیشه اولین بازی لیگ بسیار حساس و سخت است چرا که بازیکنان محک جدی می خورند و ضمن رسیدن به هماهنگی،روز به روز بهتر و جنگنده تر خواهند شد.

وی در ادامه افزود:از تلاش یاران تیم و نتیجه راضی ام و امید وارم در ادامه نیز بتوانیم با همدلی و تلاش در کسب امتیاز و نتایج قابل قبول در شان تربیت کوشا باشیم.این برد تقدیم به هواداران تربیت که همیشه همراه و همدل با ما هستند.
سیاوش بختیاری زاده سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت:بازی هر دو تیم در سطح لیگ یک فراتر بود و باید به برگی زر و مسئولین تیم تبریک گفت که چنین تیم قدرتمند و پر تلاشی را روانه مسابقات کرده وحرفی برای گفتن داردو می تواند یکی از مدعیان باشد.من بازی تیم حریف را پسندیدم و باز هم تبریک می گویم .

وی در ادامه افزود با همه ی مشکلاتی که داشتیم و تیم را در ظرف 3هفته مانده به شروع مسابقات بستیم از عملکرد یارانم راضی هستم و به نوعی از باخت 2بر1 در مقابل تربیت ناراحت نیستم بلکه خوشحالم که گلهای بیشتری را دریافت نکردیم ولی در فرصت 14روزهای که لیگ به خاطر برگزاری مسابقات حذفی ،تعطیل است از این فرصت برای آماده سازی تیم استفاده می کنیم و مطمئن باشید به روزهای اوج خود در لیگ، مثل گذشته بر می گردیم.

بختیاری زاده در ادامه از عملکرد مجلس گله مند بودو گفت :متاسفانه مجلس با تصویب مصوبه ای مبنی بر عدم تیم داری وزارت نفت ،بدون هیچ تبصره ای ،باعث شد که تیم نفت انحلال خود را اعلام کندولی اعتراض شدید مردم فوتبال دوست مسجد سلیمان و محبت های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی جناب رضایی و حمایت ارباب جراید و مطبوعات ،پس از فراز و نشیب های فراوان بالاخره رای به ادامه ی حیات نفت مسجد سلیمان داده شد و این شد که ما قدری کارمان را دیر آغاز کنیم ولی در ادامه روز به روز بهتر خواهیم شد و با خروج کامل از بحران به وجود آمده ،به روزهای اوج دوباره بر خواهیم گشت.
بختیاری زاده در پایان با اشاره به بازی درخشان یاران تربیت چون مهران درویش و محمد ضیاالدین نیک نفس و همچنین معرفی چهره برتر تیمش اسماعیل علی شیرازی ویعقوب سلحشور،از مهمان نوازی یزدی ها و هواداران تیم تربیت تشکر نمود و گفت:آرزو می کنم دوتیم تربیت و نفت مسجد سلیمان از مدعیان و صعود کنندگان باشند.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا